به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، روز شنبه 23 اکتبر 1400 همزمان با آغاز سال تحصیلی 1401-1400 ، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مدرسه کودکان فولادفر شهرری حضور یافت بازگشایی مدارس کشور که به صورت مستقیم از برنامه “شاد” نیز پخش شد ، برای دانش آموزان سال تحصیلی خوب و مشارکت آرزو کرد.

در این مراسم که مهدی اخوان بهابادی ، مدیرعامل همراه اول نیز حضور داشت ، رئیس جمهور با اشاره به برنامه “شاد” از تلاش همه کسانی که در دوران آموزش و پرورش در زمینه آموزش فعالیت می کنند تقدیر کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی هزینه در امر آموزش را بزرگترین سرمایه گذاری دانست و با اشاره به اینکه باید قابلیت های فضای مجازی فعال شود ، گفت: توسعه کشور در گرو توسعه آموزش و پرورش است و از این نظر عدالت آموزشی مهم است. در نظر گرفته شده.

چراغ تمرین را با نشاط روشن نگه دارید
علیرضا کاظمی در بخشی از سخنان خود به اقدامات وزارت آموزش و پرورش در زمینه توسعه عدالت آموزشی پرداخت و گفت: “به این معنا ، با استفاده از ظرفیت همه سازمان ها ، زمینه آموزش عمومی را فراهم کردیم ، که “شاد” نمونه آن بود ، به این ترتیب ما توانستیم آموزش را در کشور روشن نگه داریم.

شایان ذکر است که شاد یک رسانه آموزشی تعاملی ملی است که توسط همراه اول برای کمک به سیستم آموزشی کشور همزمان با گسترش تاج در کشور تأسیس شد.