ایسنا/مازندران معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: اگر در روند برگزاری انتخابات و تایید صلاحیت نامزدها انصاف را در نظر نگیریم بر عهده ما خواهد بود.

روح الله سلگی امروز در نشست شهرداران مازندران در اتاق جلسات دانشگاه آزاد نور اظهار داشت: در این زمان ضمن بهره گیری از ظرفیت های نمایندگان مجلس، در عین حال باید مستقل عمل کنیم نه اینکه جهان را غنی کنیم. دیگران را نابود کنیم و خودمان را در آخرت نابود کنیم.

سلاگی خاطرنشان کرد: مهم ترین نکته مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و نقش بخشداران در این زمینه بسیار مهم است زیرا رفتار مسئولین از جمله بخشداران نماد حکومت تلقی می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه پرونده زمین خواری و جنگل خواری مازندران باید امروز بسته شود، گفت: شما استانداران اجازه ندهید با هماهنگی کشاورزی و کشاورزی سطح وسیعی از زمین های مازندران تخریب شود. مسئولان جهاد قضایی

سلاگی با تاکید بر اینکه باید جلوی زمین خواری و فساد گرفته شود، گفت: قطعا مسئولان مصمم و جدی در برخورد با پدیده شوم زمین خواری را رها نمی کنیم و از آنها حمایت می کنیم.

وی گفت: استانداران حلقه زنجیره مقابله با فساد هستند و امیدواریم این چرخه به زودی به پایان برسد، ابزارهایی که در اختیار دارند شاید امروز در دسترس معاون وزیر نباشد.

معاون سیاسی استانداری مازندران تصریح کرد: نگذارید روستاییان به بنگاه اقتصادی تبدیل شوند و دستگاه های مبارزه با فساد از آنها حمایت کنند.

سلگی با بیان اینکه جلسات آتی بخشداران با توجه به انتخابات پیش رو در سطح منطقه برگزار می شود، افزود: بخشداران را میانگین دولتی می دانیم.

سلاگی اغتشاشات سال گذشته را متاثر از تبلیغات فضاهای مجازی و شبکه ها و رسانه های معاند دانست و تاکید کرد: باید هوشیارتر باشیم.

انتهای پیام