به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در غیاب بازیگران فیلم «عمارت جن زده دیزنی» از جمله تیفانی هادیش، لیکیت استنفیلد و جیمی لی کرتیس، استودیو دیزنی به تهیه کنندگان و کارگردان این فیلم و همچنین کمک کرد. به شخصیت های پارک موضوعی روی فرش قرمز آورده بود، راضی بود.

در این فیلم روزاریو داوسون در نقش گابی، تیفانی هادیش در نقش هریت، لیکیت استنفیلد در نقش بن و اوون ویلسون در نقش پدر کنت بازی می‌کنند. دنی دویتو، چیس دبلیو دیلون، دن لوی، جیمی لی کرتیس، حسن مینهاج، ماریلو هنری و لیندزی لمب دیگر بازیگران این فیلم هستند.

اولین نمایش فیلم در دیزنی لند در شنبه شب کمی متفاوت با آنچه استودیو در ابتدا برنامه ریزی کرده بود، بود، زیرا اولین رویداد مهم هالیوود از زمان اعتصاب اعضای بازیگران نتوانست ستاره های خود را به ارمغان بیاورد.

این فیلم به کارگردانی جاستین سیمین و تهیه کنندگی دن لین و جاناتان آیریش ساخته شده است.

با اعلام اعتصاب بازیگران در روز پنجشنبه، ستارگان فیلم نتوانستند در این مراسم حضور یابند. دستورالعمل‌های اعتصاب نه تنها کار کردن در مقابل دوربین، بلکه فعالیت‌های تبلیغاتی، از جمله حضور در اولین نمایش‌ها، مصاحبه‌ها، جشنواره‌ها، رویدادها، نمایش‌های جوایز و حتی پادکست‌ها را نیز ممنوع می‌کند.

در حالی که چندین استودیو و پخش کننده تصمیم به لغو رویدادهای اولین نمایش، به ویژه فرش قرمز “Oppenheimer” در نیویورک، که برای دوشنبه برنامه ریزی شده بود، گرفتند، دیزنی با تکیه بر شخصیت های پارک موضوعی خود در غیاب بازیگران، نمایش را پیش برد. .

در این مراسم، میکی و مینی ماوس، سفید برفی، کرولا و مالیفیسنت در طول فرش قرمز 2 ساعته با طرفداران عکس گرفتند. تهیه کنندگان و همچنین سیمین در اواسط مراسم همراه شدند و قبل از گفتگوی کوتاه کارگردان با مطبوعات، عکس های دسته جمعی گرفتند.

کارگردان این فیلم گفت: احساس دوگانه ای دارم، به این بازیگران و کتی دیپولد که فیلمنامه را نوشته بسیار افتخار می کنم و در عین حال برای این فیلم اینجا هستم. او افزود: “اگر آنها نمی توانند اینجا باشند تا درباره فیلم صحبت کنند، احساس می کردم باید اینجا باشم تا برای آن صحبت کنم.” غم انگیز است که آنها اینجا نیستند، اما در عین حال، من کاملاً از آرمان آنها حمایت می کنم و خوشحالم که زنگ را برای آنها به صدا در می آورم.

این مدیر همچنین تاکید کرد که موضوعات مرتبط با هوش مصنوعی که در مذاکرات انجمن بازیگران مورد بحث قرار گرفت، موضوع بسیار مهمی است که باید بیشتر مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

در پی شکست مذاکرات با انجمن صنفی تهیه کنندگان تلویزیون و سینما، انجمن بازیگران از روز جمعه حضور در تمامی برنامه ها و برنامه های تولیدی را متوقف کرد.

«ساختمان جن زده» از 28 جولای در سینماها اکران می شود.