سخنگوی دولت از تصویب لایحه اصلاح قانون بودجه 1402 در هیات وزیران خبر داد و گفت: این لایحه تنها به مواردی می پردازد که به نظر می رسد قانون بودجه با مغایرت یا موانعی در اجرای آن مواجه است و نیاز به اصلاح آن است. . در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز حکومت نظام در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات حکومت نظام اظهار کرد: بنا به پیشنهاد وزیر صلح و تصویب دولت، سازمان زمین شناسی سازمان به عنوان متولی ژئوپارک های کشور تعیین شد. پیش از این استانداردها و مقررات فنی لازم برای حفاظت و نگهداری از این قطعات و بهره برداری از آنها را نداشتیم.

وی ادامه داد: بر اساس پیشنهاد معاونت زنان رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی در امور مربوط به زنان با هدف توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و زنان و دختران در معرض خطر. صدمه. و موارد دیگر تصویب شد.

سخنگوی دولت گفت: مصوبه دولت با آئین نامه ای داشتیم که به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه به سمت تخصیص هوشمند اعتبارات در مجموعه دستگاه های اجرایی برویم که شفافیت و نظارت موثر در این زمینه را افزایش می دهد. .

وی یادآور شد: همچنین مصوبه هیأت وزیران با لایحه اصلاح قانون بودجه 1402 بر اساس پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه و سایر نهادها را داشتیم که از مواردی که قانون بودجه با مغایرت یا موانعی مواجه است، اطلاع دارد. انطباق. اجرا و نیاز به اصلاح آن احساس می شود.

بهادری جهرمی بیان کرد: لایحه دیگری در دولت تصویب شد که مربوط به امکان فعال سازی بیمه مسافر و بیمه شخص ثالث در حوزه شناورهای مسافربری است. قبلاً مانند بیمه ای که برای خودروها داریم، ظرفیتی برای بیمه این شناورها وجود نداشت و دولت با ارسال این لایحه به مجلس موافقت کرد تا زیرساخت های قانونی لازم در این زمینه ایجاد شود.

سخنگوی دولت گفت: دولت نیز موافقت خود را با تغییر قوانین صدور گواهینامه اعلام کرده است.

انتهای پیام