محبوبیت نشان دهنده سهمی است که برند در قلب و ذهن مصرف کنندگان به دست آورده است و مفهومی فراتر و تاثیرگذارتر از سهم بازار است. برندی که در قلب مصرف کنندگان خود جای داشته باشد، شرکت شما را به عنوان مهمترین دارایی در طول فعالیت حرفه ای شما به ارمغان آورده است..

شرکت عالیفرد (سان اچ) در طول بیش از 45 سال فعالیت خود توانسته است جایگاه خود را در سبد غذایی، قلب و ذهن مصرف کنندگان به عنوان تولید کننده محصولات باکیفیت و سلامت محور حفظ کند. انتخاب شرکت عالیفرد (سان اچ) به عنوان یک برند محبوب در چشم مردم در ده سال متوالی گواه این گفته است. این شرکت با تنوع بالای محصولات در انواع آب میوه ها، نوشیدنی ها، شربت ها، مالت و کنسانتره توانسته است تا سال ها فعالیت در این صنعت پیشگام و پیشتاز بازار نوشیدنی ایران باشد.

شرکت علیفرد (سان اچ) برنده لوح و تندیس طلایی حزب X People's Brand شد

بزرگترین نظرسنجی عمومی محبوبیت برند هر ساله توسط جشنواره برند محبوب انجام می شود. این جشنواره بستر مناسبی برای شناسایی برندهای پرطرفدار است تا با دریافت نتایج نظرسنجی زمینه قدردانی و ارتقای برندهای شناخته شده و مورد اعتماد را در نزد مردم فراهم کند. بدیهی است که برندهای محبوب انتخاب شده توسط مردم جایزه برتر خود را از مصرف کنندگان خود دریافت می کنند و این بالاترین افتخاری است که یک برند می تواند در بازار کسب کند.

جشن برند محبوب بستری برای ظهور طرفداران و حامیان برند است که با توصیه برند محبوب خود به دیگران، آنها جایگاه آن برند را در بازار تقویت می کنند. نظرسنجی دهمین دوره جشنواره ملی برند مصرفی از 25 اردیبهشت لغایت 24 تیرماه 1402 برگزار شد. در این نظرسنجی بر اساس مدلی مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی، با هدف شناسایی میزان حمایت از مصرف کننده در هر یک از گروه های کالایی با توجه به سن، سطح تحصیلات، جنسیت و استان محل سکونت افراد، انجام شد و در نهایت توسط مردم پس از تلاش برای قدردانی از این مجموعه به سفارش مردمی که از طریق این مجموعه هنری انتخاب شده بود، اعلام شد. مسیر پر فراز و نشیب در مقابل چشمان آنها کمی هموارتر است، زیرا تولیدکنندگان پاداش خود را از دستان گرم تک تک مصرف کنندگان دریافت خواهند کرد.

شرکت علیفرد (سان اچ) برنده لوح و تندیس طلایی حزب X People's Brand شد