مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کشتار کودکان در اردوگاه جنین، نجات جان ساکنان آن را یکی از خطوط قرمز مهم گروه های مقاومت فلسطین دانست و هرگونه تجاوز را محکوم کرد. فعال سازی کل جبهه مقاومت

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

“به نام خدا

حمله وحشیانه ارتش رژیم تروریستی صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری بار دیگر چهره واقعی این رژیم را نشان داد. بر اثر حملات تروریستی رژیم اشغالگر صهیونیستی در کرانه باختری تاکنون ده ها نفر مجروح و شهید شده اند.
حمله به جنین که نقض آشکار اصول حقوق بین‌الملل و حقوق بشر نسبت به ملت مظلوم فلسطین است، هرگز قدرت رژیم صهیونیستی را نشان نمی‌دهد، این رژیم دیگر قدرتی را که قبلا داشته است را ندارد. بلکه برعکس، ناشی از ضعف، سردرگمی و محاسبات نادرست این رژیم آپارتاید در خصوص حوادث اخیر فلسطین اشغالی است که رژیم صهیونیستی را در دو سال اخیر به مرحله سقوط رسانده است.
حمله نظامی جنایتکاران صهیونیست به جنین قطعاً اهداف و مقاصد رژیم صهیونیستی را محقق نخواهد کرد. مقاومت قهرمانانه ساکنان اردوگاه جنین و گروه های مقاومت فلسطین منجر به شکست ارتش تروریستی صهیونیستی در جنین خواهد شد.

نتانیاهو و جنگ‌افروزان جنایتکار صهیونیست فکر می‌کنند با حمله به جنین می‌توانند با انحراف افکار عمومی و ضربه زدن به مقاومت، از بحران‌های درهم تنیده‌ای که در ماه‌های اخیر در داخل و خارج با آن مواجه بوده‌اند، رهایی یابند. رهبران رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آنها باید بدانند که در صورت ادامه حمله نظامی، ابتکار عمل را از دست خواهند داد و در نهایت به ضرر این رژیم تمام خواهد شد.

اردوگاه جنین و حفظ امنیت و جان ساکنان آن یکی از خطوط قرمز مهم گروه‌های مقاومت فلسطین است و هرگونه تجاوز و کشتار ساکنان آن، فعال شدن همه جبهه‌های مقاومت در فلسطین تلقی می‌شود. رژیم صهیونیستی بهای سنگینی برای حملات اخیر خود به جنین که اکنون به عنوان «جبهه دوم و نماد مقاومت» در فلسطین شناخته می شود، خواهد پرداخت.

مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن تجلیل از مقاومت رزمندگان جوان و دلیر مقاومت اسلامی در جنین و محکومیت شدید حملات وحشیانه رژیم آپارتاید و صهیونیست جنایتکار در جنین، به رهبران جنایتکار این رژیم هشدار می دهد که از حملات تروریست ها و تروریست ها جلوگیری کنند. نظامی عملیات در جنین در اسرع وقت. همچنین از کشورهای اسلامی، سازمان همکاری اسلامی، جامعه بین‌المللی و سازمان‌های مسئول بین‌المللی می‌خواهد با اتخاذ مواضع قاطع و عملی به اقدامات تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی پاسخی مؤثر و بازدارنده بدهند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی

انتهای پیام